17:08

Vet att jag har varit dålig på att uppdatera de senaste dagarna, men jag har som sagt inte haft någon lust eftersom jag har mått lite halv knas. Men nu är allt bra igen dock leker inte livet ännu.. Men snart gör det fan det igen! Idag är det den 6 Augusti vilket innebär att det är 16 dagar kvar tills skolan börjar! Skit taggad :D
Igår: Satt bara hemma och tog det lugnt, skulle på grillkväll på kvällen hemma hos alexander, men det blev inte så eftersom att jag skulle vara hemma tidigt, och då pallade inte jag dra dit. Så som sagt satt jag hemma med en skål glass och tog det lugnt.
Idag: Har inte gjort så speciellt mycket idag heller,  typ bara tagit det lugnt. Vid 13 drog jag som sagt till Rösjön där jag då träffade Cecilia och Maria.
Det var väl allt, har inte så mycket mer att skriva.
Skriver väl mer ikväll antar jag.

Älskar dig, förlåt för alla gånger det har blivit fucked up ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0