abonnemang/mobil letande

Vid tio tiden imorse ringde Fanny mig, hon var tydligen i sollentuna och skulle shoppa, så jag kastade mig ur sängen för att träffa henne. Fanny gick och shoppade och jag följde med och sa mina åsikter, vilken kombination alltså. Efter ett tag drog vi till sollentuna centrum istället, där vi fikade på espresso house, jätte mysigt. Efter ett tag kom Rebecka och då gick vi runt i affärerna igen. Var med dem till halv 1 kanske, eftersom de skulle till Silverdal wok tror jag det hette. Så då träffade jag Cecilia istället och min bror såklart.. Vi gick som sagt och letade efter abonnemang och mobil, och hittade faktiskt ett riktigt bra erbjudande för just mig, men vet inte hur det blir ännu.. Ska ta och prata med pappa om det senare när han kommer hem, vilket är om cirka en timme, yay. Efter att vi hade letat efter detta erbjudande så gick vi in till ICA och köpte en helt underbar pasta (vi plockade ihop eget). Dyrt vart det, men det var värt pengarna alltså. Men nu ska jag ta och måla om mina naglar för att fördriva tiden lite..
jag och min kusin för något år sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0