äntligen hemma från inspelningen till true talent

Nu är jag äntligen hemma! När vi väl kom in till slussen (Jag, Censie, Isabella och hennes kille Dennis) så kom det två bussar som körde oss till Gustavsberg där true talent spelas in. Vid fyra tiden släpptes vi in i studion för att vara med på inspelningen som varade i 5 timmar, omg sjuuuukt långtråkigt. Men vissa stunder var faktiskt riktigt roliga, andra sög dock.. Speciellt när dem behövde göra om en låt. Som ni förstår så kommer det här att visas på tv den 23 Augusti. Tror dock det kommer visas i avsnitt så vet inte när jag kommer vara med, men rätt tidigt bör det vara med tanke på att jag var med i den andra inspelningen som dem gjorde. Vid åtta tiden var sedan inspelningen över och då fick vi våra "goodiebags" som innehöll en energidryck, en tidning, tuggumin och några lappar, vet inte vad för några. Sedan begav jag mig hemmåt, och har åkt komunalt i 2 timmar, myyyysss. Men men, nu är jag hemma i alla fall och tänkte ta och sova nu då jag ska upp sju imorgon för att träffa min sjukgymnast. Sen efter det bär det nog av mot stan igen (om jag får) och träffa Angelica och Alexander.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0