Bara för att sommarlovet är slut nu..

30 frågor om ditt sommarlov:
Badat i ett hav?
Solat topless?
Lärt känna nya människor?
Insett något om dig själv?
Tränat?
Sagt "jag älskar dig" till någon?
Sagt "jag hatar dig" till någon?
Kysst någon?
Gjort något du ångrar?
Varit utomlands?
Bråkat med någon?
Saknat någon?
Fått ett oväntat samtal?
Tatuerat dig?
Piercat dig?
Varit uppe en hel natt?
Suttit inne en hel dag?
Varit sjuk?
Jobbat?
Blivit rädd?
Varit på en begravning?
Varit på ett bröllop?
Lärt dig något nytt?
Saknat någon?
Längtat till skolan?
Haft en pojkvän?
Sett en bra film?
Läst en bra bok?
Åkt båt?
Haft ett bra lov?
30 frågor om ditt sommarlov:


Badat i ett hav? Ja det är klart ;)
Solat topless? Nope
Lärt känna nya människor? Yes det har jag hihi!
Insett något om dig själv? Jag tror inte det, vet redan det mesta om mig själv
Tränat? Jaja
Sagt "jag älskar dig" till någon? Jaaa :$
Sagt "jag hatar dig" till någon? Nej
Kysst någon? Yes
Gjort något du ångrar? Nej det tror jag inte
Varit utomlands? Aa i Danmark :P
Bråkat med någon? Nejjj
Saknat någon? Alltid
Fått ett oväntat samtal? Ja verkligen haha..
Tatuerat dig? Tyvärr inte :/ Vill
Piercat dig? Nej eller i örat om det räknas?
Varit uppe en hel natt? Såklart! :)
Suttit inne en hel dag? Nej det har jag nog inte
Varit sjuk? Nope, har klarat mig bra
Jobbat? Bara typ barnvakt.. Heh
Blivit rädd? Aa såg en orm för kanske en vecka sen, trodde jag skulle dö
Varit på en begravning? Nej :D
Varit på ett bröllop? Nej, önskar att jag hade
Lärt dig något nytt? Det har jag säkert men jag kommer inte på nåt nu
Varit i skärgården? Ja
Längtat till skolan? Nej..... Fast har faktiskt varit nyfiken
Haft en pojkvän? Nope
Sett en bra film? Ja det har jag säkert! :)
Läst en bra bok? Nej
Åkt båt? Jarååå!
Haft ett bra lov? Aa det har typ varit perfekt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0