Cecilia Lantz är cooooool

"somnade" vid 5 eller 6 tiden inatt. Varför jag skrev citat tecken på somnade var för att jag hade gråtit så mycket att jag hade mer däckat än somnat. Hur som helst så blev jag väckt vid tio, kände inte att jag var så trött eftersom mina ögon kändes så svullna. Idag har det helt enkelt varit min otursdag och Cecilias turdag typ, vad är det för stil? På tal om Cecilia så är hon hemma hos mig och vi tonade nyss hennes hår ljusbrunt, fiiiiiiint :) Har inte så mycket att berätta egentligen eftersom att jag inte orkar skriva mer. Cecilia och jag ska nu ta och sätta på en film typ och tjocka oss med chips, dipp och chocklad. Amoooores♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0