Filmkväll med damlaget ikväll

Well well well, look who's back, yeah you are right.. It's me. Har i alla fall lånat världens tråkigaste bok ska jag säga. "Måla roliga ansikten" heter den. Läste fyra sidor och sen tröttnade jag på boken helt, men måste tyvärr läsa klart den innan imorgon. Klockan halv åtta ikväll är det träning i silverdal, ska bli jävligt niiiice! Efter träningen kommer hela laget hem till mig, och så blir det typ en filmkväll eller något. Bara för att få en riktigt bra sammanhållning i laget, med tanke på alla nya. Ska bli roligt. Imorgon ska jag vara vid Oxelpan, Silverdal klockan halv 2 och slutar klockan fyra. Rätt så okej arbetstid faktiskt.
Gotland 2009

Kommentarer
Postat av: Aron

Fin bild, vem har tagit?

2011-08-19 @ 21:21:50
Postat av: Monica

Tack så mycket! Den bilden har min mamma tagit :)

2011-08-19 @ 23:46:39
URL: http://lantzbermann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0