Friday

Ska försöka sammanfatta min dag utan att skriva en bibel hehe.. Gick upp skittidigt bara för att jag skulle ta sällskap med Stephanie till skolan. Eller okej, jag gick upp typ en halvtimme tidigare än vad jag hade behövt gå upp annars men ändå! I skolan hände det väl inte så mycket, slutade någon gång runt 11, käkade på Subway med klassen och sen drog jag och några till och shoppade lite :) Köpte iaf en blus, en tjocktröja, en bh och lite smycken. Efter det åkte jag hem och träffade Maria och Pierre ett tag. Sen drog jag hem, åt middag med pappa och sen drog jag till världens bästa Minna och kollade på My sisters keeper. Grym film men den är så sjukt sorglig.. Aja, har redan skrivit för långt så jag får väl sluta nu antar jag, puss

Brun, blond och i Grekland :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0