Hold my hand, just in case

När jag skulle åka och lämna hjälmen till Pierre lyckades jag med det omöjliga, att låsa in moppe nycklarna i moppen med mina hem nycklar, lägg märke till att jag hade låst ute mig själv och ingen var hemma och inte nog med det, det regnade.. legen-wait for it-dary... Så fick stå och vänta tills resten av familjen kom hem från körskolan, brosan överningskör ju. Tack och lov behövde jag inte vänta länge alls innan de kom, så stack iväg med detsamma och lämnade hjälmen för att sedan lika fort komma hem igen, dygnsur... Feeezt! Väl hemma så kollade jag på massvis med bebis bilder på mig själv, från då jag föddes till år 2009, en del hemska men samtidigt underbara bilder. Vissa framkallade verkligen glädjetårar, kärlek till det alltså.
Imorgon ska jag och min käre bror ta och leta upp ett nytt abonnemang samt en ny mobil. Får se om Cecilia också följer med, hoppas på det för kan behöva henne imorgon. Men vet inte hur det blir eftersom hon inte har svarat på mitt sms, så antar att du sover sötisen. Jaja, nu ska jag sluta skriva för det här blev ganska långt.
Godnatt eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0