I just wanna see you in my arms

Äntligen hemma! Well, har varit det i typ en halvtimme då, men ändå. Första lektionen var två timmar kemi, skit roligt faktiskt. I skolan kör dem "15 minuters regeln" ganska irriterande... Kommer du en minut sent får du sitta utanför i en kvart tills läraren öppnar. Hur som helst, så kom jag precis i tid till lektionen, awesome! Fick även lite papper för att kunna plugga till första provet i kemi på tisdag. Det var typ på 4 a4, så det är ett enkelt och litet prov, chill. Efter kemin hade vi en timmes håltimme och därefter svenska. På svenskan hade vi 2 nya diagnoser, för att kolla hur vi ligger till. Därefter lunch och två och en halvtimmes håltimme.. Sist men inte minst hade vi idrott 15-16. Idrotten var faktiskt skit rolig, bättre än förväntat. Dock var det första lektionen, så ja.. Vi får väl se hur det blir nästa gång. Just nu sitter jag och lyssnar på musik. Ska ta och städa mitt rum lite (orkade inte igår) och sen ska jag plugga. Om en och en halv timme är det träning så bara att tagga till, skriver senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0