If I share my secret, you're gonna have to keep it

Vi vann matchen med 1-1 (ja, det går för vi var mycket bättre) och jag bröt några ben på dem i Hammarby sådär.. Standard. Närå, I wish. Det gick faktiskt riktigt bra, de fick in fetaste turmålet på en frispark men annars hade vi matchen och borde ha vunnit. Imorgon börjar jag halv 2 och har 2 lektioner, älska! Men nu ska jag gå och borsta tänderna :) Godnatt

Åh haha, kommer ihåg att jag älskade den där tröjan! Kan iaf skylla den dåliga klädstilen på att jag troligen inte ens valde ut kläderna själv. Mamma har dålig klädsmak, inte jag. Väldigt fin bild annars, kunde absolut inte ha haft ett snyggare ansiktsuttryck iaf! Cred till mig för det. Ser inte alls anstängd ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0