Innebandy♥

Nu tänker jag blogga, igen.. Kom hem för kanske en och en halv timme sedan från träningen, var helt slut. Känner att jag har tappat allt, bokstavligen. Men nu jävlar ska det tränas upp igen! Tre innebandy träningar i veckan ser det ut som just nu, loooove it♥ Cecilia börjar ju som sagt skolan imorgon, det suger ju. Vill också börja, men nej ... Jag ska få börja på måndag, plåga mig lite till gör det! Har dock fått reda på mitt schema, vilket gjorde mig ännu mer taggad (den är dock inte riktigt färdig). Imorgon är det torsdag, tänker träffa någon då i alla fall. Ska nog träffa Erik, eller så ser det ut just nu. Men nu ska jag dra mig, ska hitta på något annat roligt.
gamla laget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0