Inside my head will you and I always be together, no matter what..

Äntligen hemma! Herregud vad jag är trött. Efter träningen igår som slutade halv tio åkte jag och angelica och köpte lite mat tills idag, sedan hem till mig för att duscha snabbt och sist men inte minst för att åka hem till angelica på Lidingö. Tog nästan en och en halv timme dit, med tanke på att vi fick vänta på bussen, tunnelbanan och tåget i tjugo minuter, wooohoo.. Vi kom fram vid 23:50 ungefär och cirka en halvtimme efter kom Alexander också. Vi var uppe till 3-4 och gick upp 07:45 för att ta bussen som gick klockan 08:50. Så nu sitter jag här.. Helt död efter fyra timmars sömn. Men nej, nu ska jag gå och duscha känner mig jätte äcklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0