Varför inte liksom?

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Väldigt trött och irriterad över att jag inte kan sova men annars riktigt glad
Favoritgodis: Ingen aning faktiskt, men jag älskar popcorn
Är det nåt du absolut inte äter: Bara självklara saker tror jag, kommer inte på nåt annat
Kläder just nu: En tshirt och hotpants
Musik just nu: Jag gråter bara i regnet, underbar låt
Vad sa du senast: Kommer inte ihåg :$
Favoritfilm: Harry Potter, Troja, A walk to remember, The last song, Remember me och Dear John
Sommarplaner: Bara chilla med vänner, det är ju bara två veckor kvar :/
Fisk eller badkruka: Fisk hihi, älskar att bada :D
Tv-serie du gillar: Two and a half men är bäst, kommer aldrig tröttna
Hur många kuddar sover du med: Tre
Favoritväder: Sol och äckligt varmt
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Mobilen, ett tält och en fet kryssningsbåt
Spelar du nåt instrument: Nope
Morgon- eller nattmänniska: Både och typ, fast mest natt tror jag
Sparare eller slösare: Slösare....
Vem är viktigast för dig: Kan inte bara välja en
Tror på liv på andra planeter: Njaee, vet inte riktigt
Har du några homosexuella vänner: Ingen som jag vet
Tror du på mirakel: Ja men sånt händer aldrig mig så det spelar inte så stor roll
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Men ja!
Ser du på kärleken som ett misstag: När det går bra är den bäst, när den går dåligt är det sämst
Hur många barn har du, vill du ha: Två eller tre
Bio eller promenad: Promenad
Är du kittlig: Det skulle man väl kunna säga haha..
Snarkar du? Nejnej
Stjärntecken? Stenbock
Rädd för insekter? Nej, det är inget läskigt med dem direkt
Äckligaste insekten: Vet inte riktigt, alla är väl lite småäckliga
Största svaghet: Är typ för feg för allt och så är jag sämst på att vara arg..
Det här är jag bra på: Skriva och säga saker som får folk att tänka efter på ett annat sätt
Bästa bok? Harry Potter <33333
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Osynlig
Vad vill du jobba som? Ingen aning faktiskt men vill vara författare vid sidan om ^^
Chips, morötter eller godis? Chips
Pizza eller hamburgare? Den var svår.. Men hamburgare tror jag
Skriver du dagbok? Nej det gör jag inte
Har du någon flickvän/pojkvän? Nää
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Har redan piercat mig i öronen och naveln och så tänker jag tatuera mig i nacken och på fotleden
Stökigt eller välstädat? Städning är inte min grej..
Gungar du på stolen? Det kan väl hända, det är inget man tänker på direkt
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Skulle inte ens tänka tanken haha
Vilken hand håller du gaffeln i? Höger, fett intressant
Hur är din drömtjej/kille? Underbar
Hur många syskon har du? 2
Vad är du mest rädd för? Ormar
Är du rädd för blod? Nej det är jag väl inte
Saltar du på maten? Ibland
Gillar du att sjunga? Ja men det låter fan inte bra haha
Anser du att du är stark? Hulken nummer 2!!!!!
Brukar du sola? Ja fast jag föredrar att bada ;)
Vad gör du om du får hicka? Andas in djupare än vanligt
Röker du? Aldrig, äckligt
Snusar du? Ännu äckligare
Kaffe, te eller inget? Óboy förfan
Har du en besatthet? Ähmn, nej det tror jag faktiskt inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0