Kaoz

Tjenare! Jag borde nog egentligen vara rätt depp just nu men jag är inte det konstigt nog.. Kom precis hem efter en väldigt lång kväll. Det började med att jag drog till Fanny och chillerillade i hennes pool. Badade typ i flera timmar, rätt härligt. Sen vid 10, halv 11 någon gång drog vi till Helenelund och träffade Johan och Monica där. Vi gick hem till Johan och sen hände det en massa skit som jag inte tänker skriva om här. Monica drog iaf hem och jag och Fanny gick hela vägen från malla till henne. Satt och snackade en massa hos henne i typ en timme och sen gick jag tillbaka till malla, tog bussen därifrån medan jag pratade med Monica i tele. Sammanfattning woho, utelämnade ändå typ hälften. Aja, imorgon är det en annan dag och förhoppningsvis blir den bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0