Kom nyss hem från Erik

Kom nyss hem i från Erik, vi hade det faktiskt jätte mysigt. Satt och kollade på en film (kommer dock inte ihåg vad den heter) hemma hos honom och typ myste. Thihi.  Har saknat honom jätte mycket faktiskt. Hann inte vara så mycket med honom eftersom att jag ska äta middag vilken sekund som helst, men tror jag ska tillbaka till honom efter maten. Det var ju super länge sedan jag träffade människan, spelar faktiskt ingen roll om vi ska gå i samma klass(vilket är troligt att vi ska) för jag känner att jag måste träffa honom innan skolan börjar :D. Jaja, har inte så mycket att skriva.
PS: GRATTIS MARIA !!!!!! ♥


Gammal bild från dagen jag tränade för att komma in i stadslaget

Kommentarer
Postat av: maria :D

mhihih taack hjärtat ! :D <3

2011-08-18 @ 18:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0