Kräftskiva

Skulle ha publicerats igår.. Jävla blogg.se
För att sammanfatta kvällen: Kräftskiva hos Fanny med Sofie, Hanna, Fanny, Linda, två pers som jag inte kommer ihåg vad de hette och en massa vuxna. Kärlek till kräftor, det är det näst godaste man kan äta i hela världen (efter sushi) så det är nice! Efter ett tag drog jag, Fanny och Sofie till Rebecca där Jasmina, Nudar, Lina, Sara, Ebba och Rebecca var. Det blir lite mycket namn nu men pallar inte bry mig.. Överlev. Chillade där, drog ut ett tag efter en stund och så. Kom hem för typ en halvtimme sen och nu ska jag lägga mig och mysa med Loke så adios

HAHA, lagom ful men pallar inte bry mig just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0