Maria är hemma!! ♥

Kort om igår eftersom att jag inte skrev nåt:
* Var vid Rösjön med Stephanie
* Träffade Johan, pratade med honom i typ 2 timmar och sa hejdå :(
* Träffade min älskade Maria som precis hade kommit tillbaka från Grekland, happiness!
Hann aldrig skriva någonting för jag var jättetrött när jag kom hem så jag somnade typ vid 2. Idag vaknade jag och träffade Maria på direkten, vi drog ner till Rösjön och bara satt där och pratade. Badade inte eftersom att det inte är så fint väder. Sen kom Monica dit också och vi snackade, hade en del att snacka om faktiskt, men det gick väl bra haha, så hon är med mig just nu :) Skriver senare♥

Jag och Nono i Danmark :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0