There's nothing to turn back to

Sitter på Södersätra, har varit här i typ 10 minuter och jag döööör redan, är så uttråkad!!! Ska snart äta iaf för jag har träning sen.. Otaggad för en gångs skull men jag har skitont i hela kroppen så det är väl inte så konstigt. Det finns bara två personer som kan sätta på Hard rock hallelujah och börja headbanga och dansa galet till den och det är jag och Maria. Har iaf jätteont i nacken nu haha. Aja, det var skitroligt igår iaf men nu gör det ju rätt ont hehe... Skriver någon gång ikväll antar jag. Pussss

Så jävla roligt HAHAHAHAHHA

Hittade den på datorn här.. så äckligt ful hahaha!!!

Nejdå lite söt var man väl, eller nåt, men shiet vad gammal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0