100 frågor om mig

1. Hur gammal är du om fem år? 21

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Fanny och Cecilia tror jag

3. Hur lång är du? 169 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett? apartment 300-någonting (Värdelös)

5. Vem ringde du senast? Cecilia

6. Vem ringde dig senast? Min storebror

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? 20% rabatt på alla varor

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Helst ringer jag folk, hatar att vänta på svar

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta

10. När såg du senast din mamma? Igår

11. Vilken ögonfärg har du? blå, grå, grön. Det varierar mellan dem

12. När vaknade du i dag? blev väckt tio som sagt

13. Vilken är din favoritjulsång? Tänd ett ljus

14. Vilken är din favoritplats? En plats där jag kan blicka tillbaka till med bra minnen

15. Vilken plats föredrar du minst? Kyrkogården

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag hoppas på att ha hittat den rätta vid den tiden och bor med honom i ett fint hus utomlands.

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mördare och mörkret

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Busschaffören från idag;)

19. Hur stor är din säng? Alldeles för liten

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med?

22. Hur många kuddar har du i sängen? Två

23. Hur många landskap har du bott i? Menar ni permanent eller tillfälligt? Permanent ett isåfall..

24. Vilka städer har du bott i? Har bott i Sollentuna hela livet

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota

26. Är du social? Ibland är jag nog till och med översocial, men det beror på personen man snackar med

27. Vilken är din favoritglass? Apelsinchocklad

28. Vilken är din favoritefterrätt? Vet ej

29. Tycker du om kinamat? Jag överlever

30. Tycker du om kaffe? Kaffe med socker, tack

31. Vad dricker du till frukost? Mjölk eller juice

32. Sover du på någon särskild sida? Hemma själv sover jag längst in mot väggen, med andra längst ut.

33. Kan du spela poker? Yes

34. Tycker du om att mysa/kela? Ja, älskar det

35. Är du en beroendemänniska? Definera beroende människa

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja Hugo, thihi;)

37. Vill du ha barn? Ja, det är klart jag vill ha barn!

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och Tyska

39. Har du någonsin åkt ambulans? Niiiix, klarar mig till sjukhuset utan ambulans

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet, tror jag.. Men gillar inte när jag inte kan bottna

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, smycken och smink

42. Äger du dyrbara smycken? Ja, det gör jag

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Gray's Anatomy och How I met your mother

44. Kan du rulla med tungan? Kunde

45. Vem är den roligaste människan du känner? Michaela, A tror jag

46. Sover du med gosedjur? neh

47. Vad har du för ringsignal? Moving mountains - Usher

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? ja, det har jag

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Mitt täcke

50. Flirtar du mycket? Ja det gör jag ;)

51. Kan du byta olja på bilen? Ja..?

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej, klarar mig utan en också

53. Vilken var den senaste boken du läste? Om man räknar Romeo and Juliet som en bok så ja, den..

54. Läser du dagstidningen? Gratistidningar på tåget (Metro och City)

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

56. Dansar du i bilen? Neeeej

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? 107,5 tror jag

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Tränings tiderna och sjukhustiderna

59. När var du i kyrkan senast? Någon gång innan sommaren

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Cecilia

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Några dagar

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Minns inte.

63. Vad lyssnar du på just nu? Söder - du snurrar min värld

64. Har du varit med i tidningen? Ja, tre eller fyra gånger

65. Vad är det konstigaste du ätit? Älg.... Blääh

66. Vem såg dig naken senast? -

67. Vad är det för färg på din tandborste? Gul tror jag

68. Hur imponerar man på dig? Fångar du mitt intresse så har du imponerat på mig

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Cecilia, helt klart

70. Har du någon piercing? Hål i öronen?

71. Din största vinst? Cecilia Lantz♥

72. Civilstånd? Singel

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook och youtube (blogg.se ibland)

74. Är du fåfäng? Noooope.

75. Ångrar du någonting du gjort? Ja, lika mycket som jag ångrar saker jag inte har gjort

76. Hur gammal är din pappa? 40, hurså?

77. Vilket är ditt drömjobb? Jag har inget "drömjobb" men just nu pluggar jag nog för att bli läkare

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Finns massor, men inget jag kommer på för tillfället

79. Vad har du haft för husdjur? Fiskar, dvärghamster och tre katter

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? 1:Jag fick en spricka i foten förra sommaren när jag spelade fotbollsmatch och jag fortsatte att spela. 2: Jag vill flytta till England eller USA när jag blir äldre. 3: Jag utbildar mig till konfaledare och har min sista praktik i helgen

81. Svär du ofta? Ja, antar det. Men försöker sluta

82. Sverige när det är som bäst? En solig dag med sina närmate vänner och gärna några nya ansikten

83. Kan du åka slalom? Har stått på ett par skidor en gång i mitt liv

84. Vad har du ätit i dag? Sallad

85. Vad har du för utbildning? Grundskolan med mera.

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Mina vader och mina armar

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Magen

88. Vilken är din bästa egenskap? Är en bra och aktiv lyssnare samt ganska bra på att ge råd (beror dock på vad det är)

89. Vilken är din sämsta egenskap? Glömsk, jag gör en enkel uppgift till något mycket svårare och mycket större uppgift.

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? Har inget intresse för historia

91. Saknar du något? Ja, vill ha ett husdjur

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Ja, det tycker jag. Det visar bland annat vilka personer som bryr sig om än

93. Vad gör dig ledsen? Beror på hur jag mår innan

94. Vad gör dig glad? Överraskningar, skapa nya minnen, få vara med när något stort inträffar, de vänner jag har, bra minnen, shopping, umgås med någon jag tycker om och pengar

95. Har du varit gift eller förlovad? Inget dera.

96. Vad ska du göra i helgen? Ska på min kyrkopraktik och sen får vi se vad som händer

97. Vad är det knasigaste du gjort? Har gjort en del galna grejer

98. Vad har du för laster? För tillfället, inga pengar

99. Vem är din förebild? Ingen direkt person,snarare ett sätt att leva. Jag vill bli en bättre människa för varje dag och jag vill veta på min dödsbädd att jag inte missat något jag velat göra,och att jag hunnit med att berätta för alla i min närhet vad de betyder för mig samt att jag har bådat något gott i världen.

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Vet inte, hittar väl på något


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0