Kul liv man har... Godnatt

SENASTE:
Dryck: Óboy <3
Telefonsamtalet: Maria
Sms: Joakim
Sång du lyssnade på: Rain over me
Gången du grät: Kommer inte ihåg, rätt länge sen :)

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: Dejtar inte hahahhaha
Har någon varit otrogen mot dig: Nej
Varit kär?: Ja...
Förlorat någon speciell person: Mm :/
Varit deprimerad: Har varit väldigt ledsen väldigt länge, vet inte riktigt vart gränsen går
Varit så trött att du somnat sittandes: Har jag säkert någon gång haha

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
Färg 1: Blått
Färg 2: Rött
Färg 3: Grått

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Jadå
Fått ditt hjärta krossat: -
Skrattat så att du har börjat gråta: Nej
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nope
Insett vilka som är dina äkta vänner: Det har jag alltid vetat
Fått reda på att någon har pratat om dig: Yes hihi
Kysst någon: Aa

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Nästan alla tror jag
Hur många barn vill du ha: Två eller tre
Har du några husdjur: Neeeej :'(
Vill du ändra ditt namn: Cecilia funkar väl
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Blev firad hehe
Vilken tid vaknade du idag: Halv 8
Vad gjorde du igår runt midnatt: Höll precis på att somna
Någonting som du längtar till: Spela fotboll
Senaste gången du träffade din pappa: När vi åt middag
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Bara några personer som jag skulle vilja radera
Vad lyssnar du på just nu: Kristina DeBarge - Future love
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Aa haha
Vad gör dig irriterad just nu: Att jag tänker för mycket
Vad är ditt namn: Cecilia
Singel/upptagen: Singel
Stjärntecken: Stenbock
Kille eller tjej: Hur många killar hete Cecilia? -.-
Grundskola: Kärrdalsskolan och Edsbergsskolan
Gymnasie: Kunskapsgymnasiet
Högskola: -
Hårfärg: Mellanbrunt
Långt eller kort: Lagom
Längd: 170 cm
Vad gillar du gällande dig själv: Är rätt förstående och förlåtande
Piercings: Öronen och naveln
Tatueringar: Ska skaffa när jag är helt säker och vågar haha!!
Höger eller vänster: Beror på vad jag gör

DIN FÖRSTA:
Operation: Har aldrig opererat mig
Piercing: Öronen
Tatuering: Ingen än så länge :(
Bästa vän: Maria♥
Sporten du spelade: Tennis eller fotboll
Husdjur: Min söta gerbil
Vaccination du minns: Typ i 4:an, var överdrivet rädd haha
Konsert: Säkert Carola HAHAHAHA
Förälskelse: Jadu...
Alkohol du drack: När jag var typ 9 och pappa gav mig glögg med alkohol i

JUST NU:
Äter du: Inget
Dricker du: Vatten
Är du på väg att: Gå och lägga mig
Lyssnar du på: Jason Derulo - It girl
Väntar du på: Att bli klar med den här listan

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: Det är klart!
Vill du gifta dig: Yes
Karriär i åtanke: Har faktiskt ingen aning..

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Kan inte bestämma mig
Kramar eller pussar: Man kan kombinera båda hihi
Kortare eller längre: Längre
Romantisk eller spontan: Lite blandad, lagom av båda
Snygg mage eller snygga armar: Snygga armar
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar
Känslig eller inte: Inte så känslig men ska samtidigt kunna visa känslor bra
Ragg eller förhållande: Förhållande
Bråkstake eller tveksam: Bråkstake :$

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: Nej
Tappat glasögon eller linser: Säkert, är den klumpigaste personen på jorden
Haft sex på första dejten: Men nej och vadå dejt?!?!
Krossat någons hjärta: Vet inte, det hoppas jag att jag inte har
Har du blivit arresterad: Nej men har blivit stoppad av polisen för att ha åkt moppe utan hjälm..
Dissat någon: Yes
Gillat din killkompis (mer än som vän): Japp

TROR DU PÅ:
Dig själv: Men va? :S Såklart!
Mirakel: Aa
Kärlek vid första ögonkastet: Nej
Himlen: Ingen aning
Tomten: Ja det är väl klart...............
Att kyssas på första dejten: Ja?
Änglar: Nej, ingen är perfekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0