Be yourself everyone else already exist

Efter att jag hade ätit middag hemma hos Lantz, drog jag hemåt. Precis när jag ställer in moppen i garaget träffar jag på Kaj och Roberto. Så var med dem ett bra tag nere på vallen och bara hängde vid skateparken typ, trevlans. Vid åtta tiden drog jag bort mot Veronica och Emelie för att träffa ja dem.. Vid halv nio mötte vi upp Anna och Martin nere i sollentuna centrum. Var där max tio minuter innan vi drog oss vidare till Norrviken, där vi träffade massa grabbar som hade lan. Hann typ vara där 30 min innan jag skulle hem, jaja. Värt det, fick se lite nya ansikten. Vid tio i tio körde Filip och någon annan kille hem mig med sina moppar,så det va ju nice. Kvällen avslutades sedan hemma hos mig, yeee.....nooo, inte okej. Jaja... Imorgon blir det att plugga chemistry (kemi ni som inte kan engelska så pass bra). Sen tror jag att jag ska träffa Roberto, eller aa han ville det. Vi får väl se hur det blir, men nu ska jag ta bort mitt smink och gå och lägga mig och sova de timmarna jag missade inatt. Godnatt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0