Vilken kväll!

Herregud vilken kväll! Helt död från träningen, eller nää. Var mer död i onsdags, men slut var jag i alla fall. Har inte känt såhär på säkert 2 år. Helt galet var det. Efter träningen som slutade vid nio drog jag, Censie, Guse och Nico hem till mig och hade det allmänt trevligt. Det vart ingen film, vi pratade om massa annat istället. Dem åkte för en halvtimme sedan, under tiden har jag sysslat med att försöka få stopp på blodet som rinner från min finger.. Lyckades för tio minuter sedan, happy face. Det där var riktigt onödig information, men jag har inget att skriva så kände bara att jag behövde förlänga inlägget på något sätt.
Saknar fotbollen enormt ibland.. ♥

Kommentarer
Postat av: Michaela :)

Min finger, hahahahhah bra svenska gumman :) <3

2011-08-20 @ 02:58:31
URL: http://baramichaelajonsson.blogg.se/
Postat av: Monica

Jag var jätte trött när jag skrev det där, så det blev inte så bra :P

2011-08-20 @ 12:18:18
URL: http://lantzbermann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0