You know that you're beautiful

Som de flesta kanske undrar varför jag inte bloggar är för att jag inte har haft tillgång till någon dator, woooohoo! I förr går hände inte så speciellt mycket. Igår satt jag hemma och pluggade min jävla kemi, och så hade vi inte ens något prov idag -.- utan på fredag. jaja, får väl nöja mig med det. Imorgon efter skolan ska jag och åka köpa min iphone, FEEEZT! Hoppas på en vit, för vill inte vara som alla andra och ha en svart.. Men vi får väl se, den blir ju lätt smutsig så det kanske blir en svart i alla fall. Jaja, nog om det. Idag har jag varit med Anna, Veronica och Sofie. Vi var hemma hos Anna's mamma ett tag och sen drog vi till centrum, stötte på kaj på vägen också. Men nu ska jag sluta skriva.
Skriver igen när jag får tillgång till en dator
Ge mig en upplevelse som på nyår igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0