You ment more than a lot to me

Vi börjar med morgonen. Började 08:20 med idrott (äckligt tidigt). Vi skrev bara upp våra namn och fick en läxa sen fick vi gå eftersom att vår riktiga idrottslärare inte var där. Så det var ju nice, dock var inte det som kom efter nice.. 3 timmars håltimme, nej tack! Det slutade med att jag, Hanna och Saga gick till sollentuna centrum, där vi mötte på Assar, Mattias k, Oscar och André. Så slutresultatet blev att vi gick i två timmar, har man tråkigt så har man. Vid halv tolv så hade vi svenska. Hände inte så mycket där heller eftersom att vår lärare var schyst och släppte oss för att alla såg helt döda ut. Så vi slutade vid halv 1, ganska nice faktiskt. Efter skolan drog jag till min gamla skola för att hälsa på 8:orna.. Hade inget bättre för mig så var där tills klockan blev 2. Efter det drog jag hem till Veronica där Madde och Emelie också var. Stannade där frams till för en halvtimme sedan. Drog hem för att äta och nu sitter jag här framför datorn. Ska på träning om cirka en timme....Är fruktansvärt trött, skulle kunna somna här och nu alltså. Igår hade jag träningsmatch som sagt, gick inte så bra... Menmen, det var tredje träningen totalt med ett lag, så jag ser ju anledningen varför det inte funkade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0