Sjukt mycket att göra.

Jag ber verkligen om ursäkt för den dåliga uppdateringen från min sida. Men har verkligen inte haft tid att blogga. Hela förra veckan ägnades åt att plugga till kemi provet i fredags, helgen spenderades med statlagsuttagning och två matcher samt massa plugg. Måndags gick ut på att plugga tills matteprovet som är imorgon samt tills svenska nationella som jag hade idag. Från onsdag till fredag blir det att plugga tyska för jag har prov på det då... Orkar inte! Sen fredag blir att chilla, typ fest. Lördag, 21-års fest hos min kompis.. Söndag plugg igen för att ha nationella matteprov samt engelska läxförhör. SÅ MYCKET ATT GÖRA!!! Förstår inte hur jag orkar ibland.. Men nu ska jag gå och plugga matte, later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0