19 juli

Dagen som vi aldrig berättade om, ja här kommer den i alla fall.
Den 19 juli var en varm sommardag. En sommardag som var perfekt att utnyttja till fullo! Jag ringde och väckte Cecilia tidigt på morgonen för att jag ville att hon skulle med till Norrtälje och bada med mig och mina kusiner samt min familj. Hur som helst så hängde hon med och vi hade det riktigt roligt. Vi Badade först i poolen och sen stack vi ner till vattnet och rodde båt och paddlade kanot. Fett mysigt var det såklart. När vi sedan skulle dra där i från så gjorde vi oss i ordning och stack in till Vaxholm för att äta middag. Ja, det här var väl det som hände. Ska lägga in lite bilder också.



När vi rodde båt

Kanot


Vaxholm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0