Ännu en natt hos min ängel

Först och främst vill jag be om ursäkt för dålig uppdatering! Men nu är det så att jag har sovit hos Angelica igen, så har inte kunnat blogga. Igår drog vi och tränade som vanligt varje onsdag, efter det drog vi hem till mig och käkade, sen drog vi hem till Angelica. När kvällen närmade sig så gick vi på en promenad till väsby och tillbaka. Ja, har man inget liv så har man inte. Idag så gick vi upp vid tio för att göra oss i ordning för att sedan dra ut och bada/sola. Skit mysigt faktiskt. Efter ett tag så smsar Johannes och frågar om vi ska med till Kairo och bada, varför inte liksom? Så dit drog vi i alla fall. Så Bella och Johannes kom och hämtade oss med bilen vid 20 över 1. Väl på plats befann sig Johannes, Bella, Micke, Patrik, DP, Angelica, jag och två killar till som jag inte kommer ihåg namnen på, faaail. Vid fyra tiden körde Bella oss tillbaka till ankii igen och sen drog jag hem. Så nu sitter jag här och tråkar sönder.
Bilden: Jag och Angelica på vår promenad igår
Musiken: Den nyaste droglåten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0