Klädpoker, galet pinsam kväll !

Godmorgon, eller ska jag säga godnatt? Är så galet trött just nu. Cecilia och Pierre är nere vid rösjön och badar, pallade inte följa med. Vad har jag gjort idag då? Jo, först och främst så åt jag frukost och gjorde mig i ordning. Sedan vid halv 5 drog jag och reklamerade en vara som jag köpte i stan i förrgår som hade gått sönder, och så köpte jag ett armband. Vill ni veta vad det värsta var? Det jävla armbandet gick också sönder.. efter TVÅ TIMMAR!!! Är väldigt irriterad ska jag säga, så ska reklamera den imorgon också.. Vid halv 7 så ska jag på träning med laget, får väl se vilka som dyker upp. Vid halv 8 åkte jag till Cecilia igen och träffade henne och Pierre. Så vi har badat (fast jag chilla på stranden) spelet kort, spelat klädpoker (så jävla awesome, speciellt straffet som gick ut på att man skulle springa runt Cecilias hus i underkläder.. Inte roligt alls när jag fick göra det!!) Sen så har vi spelat texas hold em´. Och ja, nu sitter jag här ensam klockan kvart i fem på morgonen helt ensam i Cecilias hus. Ska nog sova nu, galet trött FML.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0