Snacka om lång tid

Har hjälpt min pappa med en grej ute i trädgården sedan klockan 1 tror jag, helt sjukt vad lång tid det har tagit. Men är alldeles strax klar. Vid sex tiden kommer Angelica hit, så då ska jag gå och möta henne nere vid stationen. Idag har jag inte gjort speciellt mycket, mest chillat och hjälpt pappa som sagt. Juste, har jag berättat att min kamera fungerar igen? Glädjerus! Det betyder att det kommer bli fler bilder igen, score. Om cirka en timme är det träning också ganska skönt att få träna men ändå inte, har inte så stor lust att träna ute i värmen.. Vill in och spela innebandy igen. Men jaja, får väl vänta ett tag till. Men nu måste jag sluta, ska ta och plocka fram träningskläderna. Inga bilder idag, men kanske imorgon eller så eftersom kameran ligger på laddning.
Ute i trädgården dåra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0