Solna, Check

Så vad har ni gjort idag då gott folk? Själv så har man varit i Solna för att träffa Sunda som sagt. Vi låg och tog det allmänt lugnt och kollade på en film som heter "one million dollars baby", den var faktiskt bra. Vid fyra tiden så drog jag hem till Sollentuna igen, både skönt och tråkigt med tanke på att jag ville träffa honom mer. Menmen, sådant är livet. Vad har jag gjort mer idag? Jo, jag har umgåtts med mina små kusiner också, trevligt trevligt. Kommer att skriva om "den 19 juli" senare ikväll, då jag varken orkar eller har tid för tillfället. Ska även försöka att ladda upp lite bilder från då. Men nu ska jag ta och göra någonting annat, See yah later bitches.
Spanien 2010

Kommentarer
Postat av: Aron

Här sitter jag och fortfarande läser eran blogg :) Kan du inte lägga upp lite nyare bilder på dig själv också?

2011-07-22 @ 12:00:12
Postat av: Monica

Jo, självklart ska jag göra det :). Tror jag ska ladda över bilderna idag.

2011-07-22 @ 13:06:27
URL: http://lantzbermann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0