Sooorrry.

Förlåt för dålig uppdatering som vanligt då!
Vi börjar med lördag tycker jag. Ni fick ju reda på morgonen i förra inlägget så det får ni läsa först då. Men när Angelica hade vaknat så drog jag mot henne. Gick av vid Alexander för det visade sig att dem var där istället. Så där var vi ett tag, tills Anders kom och hämtade oss med bilen. Så då drog vi till Kairo. Ingen av oss orkade att bada då dem var bakis och jag tyckte bara det var allmänt kallt. Vid fyra tiden drog vi hem till alexander igen och där stannade vi i kanske en timme innan vi åkte in mot kista. Så det vart bio, Bad teacher, för oss fyra. Det var trevligt faktiskt. Efter det så drog jag hem och sen hände inte speciellt mycket mer den kvällen.
Söndag: Satt hemma och degade framför tv:n hela dagen, var faktiskt ganska skönt. Hann att se klart alla Sagan om ringen filmerna, hahahah. Och dem är ju typ 2-3 timmar långa på varje cd. Räkna då ut hur länge jag kollade om det var 6cd skivor ;).. Japp, ungefär 12 timmar. KUL LIV! Ooooh yes :)
Idag: Ska göra mig i ordning nu för att träffa Robin lite senare, så uppdaterar när jag har tid sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0