SOVA!

Är så sjukt trött att jag bara vill lägga mig ner och dö. Gick upp halv 7 imorse, på mitt sommarlov! Tortyr, brukade inte ens gå upp så tidigt när jag skulle till skolan.. Var iaf barnvakt åt Elin och Daniel till typ klockan 6 och då drog jag och tränade. Efter det drog jag hem och duschade och sen åkte jag och träffade Fanny och Rune hos Rune. Åkte hem så att jag var hemma till halv 1 eftersom att jag verkligen inte orkade stanna längre, kommer somna direkt när jag går och lägger mig. Det värsta är ju att jag ska upp ännu tidigare imorgon, då ska jag upp 6 för att vara barnvakt igen. FML! Då ska jag iaf ligga på stranden och sola och bada om det blir fint väder ;) Men godnatt♥
Mina bebisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0