Iphone 5

Ja, jag hade rätt trots allt. Hjälpa till hemma och ha en allmän tråkig dag.. Jag borde spå min dag varje dag alltså? Hade så galet tråkigt så jag räknade ut hur lång tid det skulle ta för mig att spara ihop till en Iphone utan abonnumang. 7,5 månad kommer det ta, orkaaaaa. Men kanske får pengar på min födelsedag så då är det ju typ minus en månad eller två ♥. Men ändå, kommer ta galet lång tid. Så ingan nya kläder för mig, eller inpulsköp eller godis eller något. Nej, inte ens benis till moppen. Auuuch, vad det kommer bli jobbigt. Men sådant är livet, jag ska ha den förbannade mobilen! Btw, så är det en Iphone 5 jag ska köpa om ni undrar.
Under den senaste timmen så har jag sökt upp massa information om mobilen och den verkar vara gaaaaaaaalet nice! Gillar den grovt alltså, skit taggad på att köpa den. Imorgon är det onsdag som sagt och då är det friskis och svettis som gäller. Måste komma igång med träningen ordentligt igen. Även imorgon är jag lonley så någon som vill träffas? bara att ringa isåfall.

Kommentarer
Postat av: Aron

Iphone suger.

2011-07-27 @ 22:19:44
Postat av: Monica

Okej, varför tycker du så?

2011-07-27 @ 22:48:27
URL: http://lantzbermann.blogg.se/
Postat av: Aron

Dålig ljud, hackar när man pratar, samtalenbryts, dålig mottagning och sånt

2011-07-28 @ 12:54:24
Postat av: Monica

Okej, men nu är det så att dem kommer att fixa allt det där på iphone 5

2011-07-28 @ 15:57:46
URL: http://lantzbermann.blogg.se/
Postat av: Anonym

sa dom om 4an också

2011-07-28 @ 18:57:19
Postat av: Monica

okej, det låter ju inte bra

2011-07-28 @ 22:05:48
URL: http://lantzbermann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0