Tona håret, förslag?

Nu är jag äntligen i min underbara säng igen. Känner ni igen er hur mysigt det är att ligga i sängen? Hur som helst så är jag hemma igen. Fick kött till middag, mumsigt och Angelica åt också hos oss så det var ju trevligt med lite sällskap. Sen följde jag henne till tåget och sprang sedan hem dock med fel skor och detta var efter träningen. Har inte så speciellt mycket att skriva egentligen, skriver mest för att Cecilia ville ha mycket att läsa när hon kom hem så, ja.. Skriver super mycket bara för att jävlas lite med henne, hihi. Busig flicka jag är. Men nej, nu ska jag sluta skriva.

Eller en sista grej, jag ska ju tona om mitt hår. Brunt vet jag, men hur mörkt? Så kom med förslag. Jag vet att det blir galet fult med riktigt mörkt hår när det går ut.

Så hur brunt ska jag tona det?


Mörk brunt?

(jag höger) kopparbrunt aktigt?

Eller ljusbrunt? Det är nog enda färgen jag inte har haft.. Såå snälla kom med förslag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0