tidsfööööördriv

1. Tre namn jag lyssnar till: Monica, Monii, Monkan

2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag vågar stå upp för vad jag tycker och att jag kan ignorera pessemistiska saker

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Faller lätt för fel killar

4. Detta är jag rädd för: Att inte ha någon vid min sida, ensamheten alltså & att bli kvävd

5. Tre saker jag vill ha varje dag: Mat (A), minst en person som bryr sig om hur jag har det och en pojkvän

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Sluta på innebandy, förlora Cecilia som vän och sluta tänka (?)

7. Detta tycker jag om att göra: Träffa nya människor, umgås med mina vänner och shoppa

8. Detta vill jag göra just nu: Tjäna pengar så jag kan köpa en ny mobil

9. Bästa känslan: Vara kär, lycka och att känna sig älskad

10. Värsta känslan: Bli sviken, få hjärtat krossat, bli lurad och ensamheten

11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Säger vad han tycker, omtänksam, visar känslor, rolig, charmör, kan träffa nya människor, social, öppen för förslag osv. 

12. Är jag kär just nu? Nope, men jag har någon som jag tänker på dagligen vet dock inte om han gör detsamma :(

13. Jag vill gifta mig: ja inom 15 år helst. 

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Skaffa en egen lägenhet, familj, gifta mig, få ett jobb, bli rik, hitta "den rätta", bli 18, åka till Egypten. 

15. Mina käraste ägodeler: Mobilen, bankkortet och körkortet

16. Något jag vill ha i present: Pengar till en Iphone, eller själva mobilen ;)

17. Detta har jag på mig just nu: Ett vitt linne och en leopard högkjol

18. Favoritkläder: Linnen och shorts

19. Favoritdjur: Katt helt klart

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Allt förutom jazz och opera (klassisk musik, vissa låtar)

21. Favoritlåt just nu: Mest ondt (dansk låt)

 

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: roligast; biologi, hemkunskap, musik och engelska
tråkigast; Svenska & so

 

23. Stjärntecken: Skorpion

24. En bok jag älskar: Älskar ingen bok förtillfället

25. En film jag älskar: Har ingen favorit förtillfället, men sorgliga filmer typ

26. Tv-program jag gillar: Scrubs, How I meet your mother, 2 and a ½ men, Grey's anatomy, The big bang theory 

27. Favoritdoft: Kill parfym ♥

28. Detta äter jag gärna: kött och kyckling och lyx mat

29. Dricker helst: Cola, sprite, "vatten" (Cecilia du borde fatta)

30. Favoritgodis: Chocklad, surt godis och chips

31. Hit vill jag gärna åka på semester: Afrika (Egypten), Los Angeles, Cypern, Hawaii, Brasilien (för att se regnskogen)

32. Färg på mina ögon: Blå, grå gröna, men mest blå

33. Min längd: 169-170

34. Jag tror på: Kärlek i första ögonkastet

35. Jag spelar: Innebandy och snart fotboll korpen med 16 till 20 åringar blandat killar och tjejer

36. Person jag beundrar: Mig själv

37. Så här bor jag: Hemma hos mina föräldrar i en 4½:a 

38. Det här tänder mig: Arm och magmuskler, fint leende och vackra ögon

39. Det här gör mig avtänd: Ölkagge, inga muskler, fult leende, fult skratt, dålig klädsmak och säga fel saker vid fel tillfälle

40. Favoritfärg: Vitt, svart, blått, rosa

41. Favoritcitat: "Sluta att se ner på dig själv, det får andra att göra detsamma"

42. En hemlighet jag vet: Skriver jag inte här för då är det ingen hemlighet längre.

43. Bästa present jag fått: Kamera, dator, mobil och pengar

44. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mina vader och armar 

45. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Mitt hår, brösten och naglarna

46. Udda förmåga/egenskap: Bjuda på mig själv så fruktansvärt mycket

47. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Tiger, leopard, geopard eller snötiger 

48. Vad lyssnar du på just nu?: Taylor swift - fitfeen

49. Vad har du gjort/ska du göra idag?: Hjälpt pappa och ätit mat

50. Var är dina föräldrar födda?: Göteborg och Stockholm

 

51. Vad är det senaste du installerade på datorn?: Vet ej 

52. Vilken är din favoritrestaurang? Har ingen för tillfället

53. När badade du i en pool senast?: Förra veckan tror jag i norrtälje

54. Har du varit med i någon skolpjäs?: Ja

55. Hur många barn vill du ha?: max 4

56. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Jazz helt klart

57. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?: Är inte myndig

58. Vad har du för TV-kanaler?: Dem som jag kollar på och massa mer

59. Har du åkt moped någon gång?: Ja...?

60. Har du busringt någon gång?: När jag var typ 10 ja?

61. Har du fått felparkeringsböter?: Nej jag har aldrig parkerat fel

62. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump : Jag vill men jag tror inte att jag vågar.

63. Har du en egen trädgård? Ja, det har jag:)

64. Vilken är din favorit bland tecknade serier?: Lejonkungen helt klart♥

65. Kan du alla orden i nationalsången?: Nja, tror inte det. Vi får ju inte ens sjunga den längre -.-

66. Badkar eller duschkabin? Jazzuci* Hell yeaaah, och dusch. 

67. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?: A-team

68. Favoritpizza?: Hawaii, capricciosa eller kebabpizza

69. Chips eller popcorn?: Chips

70. Vilken färg på läppstift använder du?: Rött eller rosa

71. Har du rökt jordnötsskal någon gång?: HAHHAAHAH, är det här en kuggfråga eller?

72. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?: Noope.

73 Apelsin- eller äppeljuice?: apelsin

74. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?: Angelica, Anders och Alexander, vi åt kinesiskt, japanskt/thailändsk mat

75. Favoritchoklad?: Marabou

76. När röstade du senast?: Jag är fortfarande inte 18? 

77. När åt du en hemodlad tomat sist?: Läääänge sedan

78. Har du vunnit en prispokal någon gång?: Ja, tre stycken.

79. Är du bra på matlagning? Yeess, fick ju inte MVG för jag var dålig ;)

80. Klarar du att tanka själv?: Ja? 

81. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på TV? : Nej

82. Pepsi eller Coca Cola?: Cola

83. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?: Nej, jobbar inte.

84. Vad var det senaste du handlade?: Två par linnen

85. Har du kräkts offentligt? ja, det tror jag väl

86. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?: va lyckligt gift med en miljonär ? haha

87. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: ja, har redan skrivit det.

88. Har du ringt något betalnummer?: ja, playahead, hahhahahahah.

89. Kan man vara vän med sitt ex?: Självklart, sålänge alla kärleks känslor är borta

90. Vem var det du besökte på sjukhus senast?: Gammelmormor tror jag

91. Hade du mycket hår som liten bebis?: på huvet hade jag långt hår ja..

92. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?: Venne.

93. Vad har du i din väska?: på fest; plånbok, parfym, deodorant och kläder, till skolan: skolböckerna, parfym och deodorant

94. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?: Kollar facebook <3

95. Vad är du tacksam för idag?: Att den här listan fördriver tiden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0