Bildbrist

Ursäkta att jag inte uppdaterade så mycket igår. Det vart varken att jag träffade Rickard eller Anders igår, träffade Censie och Angelica istället. Kommer inte ihåg när, men jag drog iaf först hem till Guse och Censie och var där fram tills typ 6 då angelica också kom. Vi hade det skit roligt. Sen vid tolv tiden tror jag att vi drog mot Rotebro för att möta upp Alexander som nyligen hade slutat jobba. Så vi stannade hemma hos honom ett tag, sedan kom Pontus med bilen och körde oss till donken i väsby där det hända massa med roliga saker hahha. Efter det drog vi hem till Angelica där jag, Alex och Censie sedan spenderade natten. Well, inte för att vi sov.. Vi spelade faktiskt kort tills fem på morgonen och sen så gjorde vi lite prank på alex och anki.. Tror inte dem kunde sov efter det ;). Men men, somnade i alla fall halv sju och blev väl väckt vid 10 tiden.
Idag har jag ingen aning om hur dagen blir, mycket snack lite verkstad känner jag. jaja, vi får se hur dagen blir. Skriver senare om jag har något att berätta.
Klassresa 2011
Jag, Felli & Gila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0