Cecilia Lantz, världens bästa vän

Jag vet att du kommer döda mig för den här bilden Cecilia. Men sanningen är att jag har lite bildbrist på oss och sen så är du faktiskt vacker på den här bilden. Känner att jag ska vara lite jätte underbar och skriva en text om dig för jag är på det humöret så jag börjar välCecilia, vi har känt varandra i snart två år. Det är en ganska kort tid, men det känns som vi har känt varandra mycket längre.. Med tanke på hur vi beter oss mot varandra,haha. Man märker när du och jag umgås för mycket, men ändå kan jag inte tröttna på att träffa dig. Typ magiskt?. Vår lilla envishet övervinner oss ibland ;). Du är faktiskt min allra närmaste vän, om inte bästa vän till och med. Skulle nog inte överleva en dag utan dig. Vem skulle jag kunna berätta allt för då liksom? Jag menar, du vet hur jag är. Med honom och allt. Behöver liksom dina kloka ord och din axel att gråta på. En dag utan dig skulle vara omöjligt för mig, helt ärligt. Jag skulle aldrig orka en hel dag utan dig. Jag tänkte bara berätta att jag älskar dig och att du är den dära diamanten bland alla stenarna (alltså att du är min värdefullaste ägodel). Du är så vacker, både inombords och till utseende, låt ingen annan säga att det inte är så (jag är däremot ett undantag!!!). Som du kanske märker så kan jag skriva en hel bibeln om dig och mig, well vad ska man säga. Har man erfarenhet så har man. Tänkte bara säga att jag inte skulle ha något emot att dela mitt liv med dig för alltid. Visst, för alltid är en lång tid. Men jag skulle i alla fall inte ha något emot det. Skulle du ha det? Tillsammans klarar vi av allt, right? Tänkte inte skriva så mycket mer, kom på att du kanske skulle orka läsa det här också..
Men jag älskar dig tjejen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0