Första inlägget 2011

Välkomna tillbaka kära läsare.
Nu är det sommarlov igen, vilket är super härligt!
Både jag (Monica) och Cecilia gick ut nian idag, det var helt sjukt. Hade aldrig trott att jag skulle gråta så mycket under dessa dagar, trodde inte heller att jag skulle sakna vissa människor så mycket som jag gör. Nej, jag hade helt ärligt inte en aning om vad vissa i klassen betydde för mig förens igår och idag, det var en riktigt jobbig upplevelse.
Ska inte skriva så långt på första inlägget så slutar redan här, för nu ska det firas!
DET ÄR SOMMARLOV!

*(Om ni inte vet vem det är som skriver framöver så står det längst ner i högra hörnet på varje inlägg)
Om ni inte minns hur vi ser ut så har ni en bild här: Cecilia till vänster, Monica till höger.
Bild från idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0