Lista

Sju saker om dig själv:

1. Är du singel?: Yesbox

2. Är du lycklig?: Inte direkt

3. Är du uttråkad?: Varför tror du jag gör den här listan för?

4. Är du ledsen?: Inte just nu

5. Är du italienare?: Nej, jag är 100% svensk

6. Är du cool?: OM jag är!

7. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: Ja, det är dem.


Åtta saker om ditt kärleksliv:

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Ja, det gör jag

2. Har du någon gång blivit sårad?: Existerar ens lycka?

3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Varje dag

4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: Ja, det har jag

5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?: Ja, kysste Cecilia på kinden

6. Har du haft en hemlig beundrare?: Jag vet faktiskt inte, tror inte det

7. Är du kär?: Olyckligt kär

8. Vill du gifta dig när du blir stor?: Ja, det är självklart

Två alternativ:

1. Bilddagboken eller lunar?: Inget dera..

2. Hår eller ögon?: Om det är på killar

3. Katter eller hundar?:

4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?:

5. Coca-Cola eller Pepsi?:

6. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Det beror på; Ibland måste man variera sig. Men det är alltid trevligt att gå ut och äta.

7. Pengar eller lycka?:

8. Dag eller natt?:

9. Msn eller mobil?:

 

Tio "Har du någonsin.."

1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? Ja

2. Brutit nåt?: Nja, fått en fraktur i foten

3. Gjort nåt du ångrar?: Det förekommer

4. Hoppat Bungee Jump?: Nej

5. Ljugit för någon du tycker om?: Ja, för personens bästa

6. Ätit en hel tårta?: Nej

7. Gjort bort dig offentligt?: Ohja, många gånger

8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: yesbox..

9. Gråtit när ett husdjur dog?: Heartless otherwise

10. Velat försvinna?: Många gånger


Senaste:

1. Telefonsamtalet du gjorde: Var till Cecilia

2. Telefonsamtalet du fick: Dolt nummer

3. Personen du var med: Robin

4. Roligaste grejen som hänt: Missförståndet från Patrik

5. Personen du smsade: Cecilia

6. Personen du tänkte på: Förmodligen Cecilia eftersom jag nyss skrev hennes namn ?

7. Du kommenterade: Vet faktiskt inte

8. Du tillbringade natten med: Ensam

9. Du kramade: Emmy (Robins lillasyster)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0