Passar på

Då har man spelat klart och hunnit att äta mat, vad gott det var. Just nu har jag tråkigt, som vanligt på sommarloven, då jag aldrig har någonting att göra. DET SUGER! Helt ärligt längtar jag till att skolan ska börja redan nu, i och för sig har jag gjort det sedan skolan slutade. Är jag knäpp? Svar ja. Känner mig tom utan läxor, to be honest. När vi ändå snackar om skolan, så ska jag passa på att berätta att jag har sökt in till Rudbeck här i sollentuna med programmet natur, inriktning natur. Ska bli riktigt roligt, längtar galet mycket till att få börja faktiskt. Nu ska jag försöka hitta någonting att underhålla mig med, så vi får väl se om det blir några fler blogginlägg idag. Om inte, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0