Seg dag men trevlig kväll

Det var ett tag sedan jag bloggade känner jag, så jag ber om ursäkt för det. Idag har varit en ganska trevlig dag faktiskt, fast den började segt. Nej, jag ångrar mig. Det har varit en trevlig kväll. Skippar att berätta om morgonen då inget intressant hände. Men senare mot kvällen så stack jag iväg på träning, vilket var skönt. Men jag hade ingen ork eller energi till att träna så det sög. Efter träningen träffade jag, Cecilia, Malin, Pierre och lite senare kom Johan också. Mot tio/elva snåret dök även Andreas upp. Cecilia och Pierre drog väl vid kvart i tolv tiden till bussen och jag och Johan gick hem mot mig. Så satt vi utanför mig och pratade fram tills nu, kändes bra att få prata med honom om allmänna saker liksom, innan han åker och sådär..

Tyvärr har jag varken en bild från ikväll eller på Johan, så det får bli den här bilden från förra sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0