Sommardag

Förlåt för att jag inte har bloggat sen imorse men jag har i stort sett inte varit hemma någonting alls! Men jag skrev faktiskt det imorse också så det får ni leva med helt enkelt. Är det sommarlov så är det. Först drog i alla fall jag, Emilia och Michis till Rösjön där Joakim, Pierre och en massa andra människor var. Vi var där ett bra tag och solade, badade och sånt. Sen så drog jag och Emilia och käkade sushi vid kanske halv 7. Efter det drog Emilia hem och jag och Michis åkte till badberget och träffade Rune och 3 av deras killkompisar (kommer inte ihåg vad de heter, är jättedålig på namn.) Vi stannade i alla fall inte där speciellt länge, jag och Michis hann gå hem till henne och titta på film också. Nu har jag typ skrivit hela min dag, det blev lite långt, typ tråkigt att läsa. Aja, skriver snart igen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0