Spruta

Tvingade mig ur sängen vid 14 tiden, var skit trött. Har upptäckt att jag sover till minst 14 varje dag, då fattar jag hur trött jag har varit den senaste tiden. Vid 15:00 tiden så var jag på sjukhuset för att ta min spruta (Gardasil), det gjorde ont.. Efter mitt kära sjukhusbesök så stack jag hem till Robin och var där i kanske en halvtimme, timme. Så nu sitter jag hemma och väntar på att alla ska bli klara så vi kan gå ut och äta på resturang.
Imorgon ska man tagga till för att gymma med Cecilia, får se om jag pallar med min arm, hahhaha. Lite komiskt om jag inte kan för att  jag är för stel, eller det gör för ont.
Denna bild har absolut inget med ovanstående att göra: men jag älskar vår glädje och deras sorg, Gothia 2010 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0