The hangover

Den här dagen har varit awesome! Har varit på galet bra humör hela dagen, det var länge sen jag var det så det känns super. Emilia kom hem till mig runt 3 och då kollade vi på Baksmällan, hade inte sett den förut men den var helskön. Efter det drog vi till Kista, åt middag där och kollade på Baksmällan 2, så sjukt grym film. Den var bättre än ettan och den var så sjukt rolig, vi satt typ och skrattade oss igenom hela filmen. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, sätter antagligen på en till film. Vi hörs


Kommentarer
Postat av: Monica

Hahahhahahaha, jag dör! Vad söt du är som säger att jag pallar inte se den , den verkar dålig .blablabla och sen så går du och ser den och älskar den, jag orkar inte med dig. Hejdå

2011-06-21 @ 01:44:20
URL: http://lantzbermann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0