Tråkigt

Är du kär?
Monica: Olyckligt kär in my ass
Cecilia: Tror inte jag är det längre
Är du en sportfåne?
Monica: Ja, absolut!!!
Cecilia: Älskar att träna så ja, antagligen
Är du likgiltig?
Monica: Knappast
Cecilia: Långt ifrån
Är du röksugen?
Monica: Nej, skulle inte tro det
Cecilia: Har aldrig rökt så nej (Y)
Är du rik?
Monica: Pappa betalar
Cecilia: Hell yeah, typ 30kr på kontot! Fezt
Är du trött?
Monica: Definera trött
Cecilia: Nej inte speciellt
Är du shoppingsugen?
Monica: Ja
Cecilia: Faktiskt inte så, klarar mig
Är du töntig?
Monica: Största tönten
Cecilia: Om jag är
Är du ressugen?
Monica: Take me away, far away
Cecilia: Ja, vill utomlands
Är du skolsugen?
Monica: Ja, faktiskt.
Cecilia: Vill ha sommarlov förevigt..
Är du saknad av nån?
Monica: Vem skulle sakna mig?
Cecilia: Ja det hoppas jag
Smeknamn?
Monica: Säg någonting jag inte kallas..
Cecilia: Oj jävlar, pallar inte skriva, har så sjukt många
Bästa åldern?
Monica: 21, level up
Cecilia: 16-17
Hur sminkar du dig?
Monica: Concealer och mascara
Cecilia: Mascara
Hur många timmar sov du inatt?
Monica: 10
Cecilia: 6 eller 7 kanske
Vilken film såg du senast?
Monica: The hangover
Cecilia: Burlesque
Vilken internetsida besökte du senast?
Monica: Youtube
Cecilia: Google wihoo
Vem fick du senast sms från och vad stod det?
Monica: Från Andreas: Cigarr & spel
Cecilia: Från Johan, pallar inte skriva för det var rätt långt
Vad gjorde du i förrgår?
Monica: Firade min storebror och träffade Robin
Cecilia: Var hundvakt, träffade Joakim en liten stund också
Hur många msn-kontakter har du?
Monica: Håller på att rensa men kanske 300
Cecilia: Ingen aning, är aldrig inne. <3 skype
Vilket land besökte du senast?
Monica: Spanien
Cecilia: Portugal
Vad såg du senast på tv?
Monica: München, den sög
Cecilia: Top model hihi
Senaste köp?
Monica: Grädde
Cecilia: Klänning
Vad har du dåligt samvete för?
Monica: Vad har jag inte dåligt samvete för?
Cecilia: Allt möjligt
Vad har du på dig nu?
Monica: Shorts och linne
Cecilia: Jeansleggings och tröja
Vilken musik har du lyssnat på idag?
Monica: Festmusik
Cecilia: Min spotifyspellista, blandat
Skulle du säga nej till sex idag?
Monica: Vill du ligga med mig då? Om sanningen ska fram ;)
Cecilia: Äre haff eller?
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag?
Monica: Nej
Cecilia: Nope
Vad heter dina kusiner?
Monica: Alice, Lukas, Leo, Christopher och Josefin
Cecilia: Malin, Maria, Mattias och Mikaela
Vad drack du senast?
Monica: Óboy
Cecilia: Fanta
Gillar du att laga mat?
Monica: Det beror på
Cecilia: Nej jag är sämst
När sjöng du senast?
Monica: Nyss
Cecilia: Samma som Moniiii
Vad gör dig lycklig?
Monica: Att träffa någon som jag verkligen tycker om
Cecilia: Att träffa folk jag älskar och att spela fotboll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0