Trött som tusan!

Som ni kanske förstår så har jag umgåts med Cecilia idag. Vi var med Johan enda fram tills klockan 3 tror jag? sen drog han hem och vi satt och chillade vid datorn tills klockan var 5. Vid 12 så var Cecilia redan vaken och redo för att äta frukost. Själv fick man lite grov ångest för att man hade sovit för lite, men joinade henne i alla fall. Efter frukosten gjorde vi oss i ordningen och gick hem till Pierre. När vi väl var där så kollade vi på "Little fockers", helt okej film. Gillade dock inte slutet,men det är min uppfattning om det hela. Sedan spelade vi kort och innan jag drog så spelade jag lite Cod Mw2!
Just nu sitter jag bara hemma och väntar på att maten ska bli klar. Ska ta och sova tidigt idag också. Men ska äta nu så vi hörs




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0