Burlesque

Minna drog härifrån för ett tag sen. Vi har sett på Burlesque, en riktigt bra film med grymma Christina Aguilera. Det är en skitsnygg kille med också, kommer inte ihåg vad han heter just nu. Okej då, jag vet inte vad han heter. Busted. Juste, jag och Minna gick ut ett litet tag också, i regnet (stackars oss) för att träffa Joakim och Oskar. Oskar åker bort inatt och kommer vara borta typ hela sommaren så vi träffades bara snabbt för att säga hejdå och så. Håller på att chatta med Paula och det är rätt irriterande att blogga samtidigt och jag har faktiskt ändå ingenting viktigt kvar att skriva så puss på er♥

Jag och Minna, bäst ever på att paddla ;) Väldigt gammal bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0