13/11-11

Nu är jag hemma och kan blogga för en gångs skull. Igår var jag på världens tråkigaste fest EVER! Fy fan säger jag bara. När vi kommer fram till festen i väsby så ser vi att det är cirka 20 brudar och 10 killar, då blir man bara irriterad.. Jag ville ha fler killar där, men nej! Kunde inte roa mig heller, för jag mådde as dåligt. Hade sprängande huvudvärk och det fick mig att må illa, så ville bara hem. Men stog ut i tre timmar. När vi skulle hem sen spårade det och det blev slagsmål. En killes knä gick ur led och tjejer grät och blev slagna hit och dit.. Det var sinnessjukt. Tog 1:02 bussen till stationen och sen åkte vi hem till anna och sov. Det behöves verkligen.
Men nu ska jag ta och städa mitt rum lite snabbt för att min släkt kommer om några timmar.
Skriver när jag har tid

Random bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0