Kallt

Bilderna är för söta :D älskade min dag i skolan idag. Det enda vi gjorde under dagen var att snacka om droger, tobak och alkohol. Det förekommer överallt och dagligen, det är det som Gör att det är så intressant att snacka om det egentligen. Slutade vid 2 vilket var hyfsat tidigt ändå. hittade inga nycklar imorse så fick vara ute/inne med Emelie ett bra tag. Sen kom coola Veronica också. För cirka en halvtimme sedan stack jag i väg på upptäcktsfärd efter min halsduk, som tydligen hade hamnat på något vänster hemma hos Angelica på Lidingö. Så stack hem igen för att krypa ner i sängen och värma mig igen. Men ska sluta blogga nu, börjar bli trött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0