Monday

Har precis duschat! Min dag har varit sämst idag haha, nästan lika dålig som skoldagen i fredags.. Min mobil har gått sönder igen hahahahhaha, fast nu kan jag iaf göra saker på den, det är bara skärmen som har totalpajjat. Bätte än förra gången iaf men jag suger ändå minst lika mycket. Kanske mer till och med eftersom att jag faktiskt tappade den den här gången.. Imorgon slipper jag iaf veckans jobbigaste skoldag, har idrottsdag istället och ska bara danza zumba (wihoo) i typ en timme och sen kan jag dra hem :) Ciaoo

Kommentarer
Postat av: Carolina

åh, vilket underbart fint hår du har älskling!

2011-11-15 @ 15:31:21
URL: http://carolinawahlbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0